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Buch(gedruckt)#12008

Marketing discourse: a critical perspective

In: Routledge interpretive marketing research 7

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Aufsatz(elektronisch)#21. Mai 2004

New public management reform and the construction of organizational identities

In: International journal of public sector management, Band 17, Heft 3, S. 251-263

ISSN: 1758-6666

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Aufsatz(elektronisch)#522. Februar 2022

Conceptualizing Services and Service Innovation: A Practice Theory Study of the Swedish Music Market

In: Journal of service research, Band 26, Heft 1, S. 83-102

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#65. Januar 2021

Value co-destruction: Review and conceptualization of interactive value formation

In: Marketing theory, Band 21, Heft 2, S. 227-249

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#76. August 2015

Transforming from the goods to the service-dominant logic

In: Marketing theory, Band 16, Heft 1, S. 101-121

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#829. Dezember 2014

Collective–conflictual value co-creation: A strategic action field approach

In: Marketing theory, Band 15, Heft 3, S. 381-400

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#9September 2011

Co-creation and co-destruction: A practice-theory based study of interactive value formation

In: Marketing theory, Band 11, Heft 3, S. 351-373

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1210. Juni 2021

The Conflicting Conventions of Care: Transformative Service as Justice and Agape

In: Journal of service research, Band 25, Heft 1, S. 86-107

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#137. Juni 2019

Interpersonal practice in project marketing: how institutional logics condition and change them

In: The journal of business & industrial marketing, Band 34, Heft 4, S. 723-734

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#1425. August 2015

Marketing with working consumers: The case of a carmaker and its brand community

In: Organization: the interdisciplinary journal of organization, theory and society, Band 22, Heft 5, S. 682-701

ISSN: 1461-7323

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Aufsatz(elektronisch)#154. Februar 2015

Brand volunteering: Value co-creation with unpaid consumers

In: Marketing theory, Band 15, Heft 4, S. 465-485

ISSN: 1741-301X

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